reklama

for you..

Your heart got a story with mine. Your heart got me hurting at times. Your heart gave me new kind of highs. Your heart got me feeling so fine, so what to do STILL FALLING FOR YOU..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Skutočne miluješ len raz, to ostatné je len hľadanie toho, čo sme stratili. 

Kedysi som toto motto našla na facebooku, nemyslela som, že sa v plnom zmysle dotkne aj môjho života. Sú to už dva roky, takmer, čo som odišla. Spravili sme chyby - obaja. Nefungovalo to. Myslela som, že keď to prebolí budem šťastná. Hej, bola som chvíľu, zaľúbila sa znova, ale teraz posledné mesiace, .. Sama neviem tie pocity nazvať. Viem len že mi chýbaš. TY! 

Často na teba myslím, počas dňa, keď zaspávam, som v škole, alebo len keď len tak ležím. No i napriek tomu hrejivému pocitu sa žiadna rozprávka nekoná. Ty si inde a ja tu, každý máme svoje životy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Neľutujem.. 

Nikola Oceláková

Nikola Oceláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Life gives you lots of chances to screw up which means you have just as many chances to get it right." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu