reklama

Žena..

Nedovoľ aby sa niekto stal pre teba prioritou, pokiaľ ty si len jedna z možností. to je veľká múdrosť, to mi ver, len škoda, že ľahké je napísať ťažšie konať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Valentín bol už takmer pred mesiacom. A áno, prebolelo, že ty si sa naňho vykašlal. "Mám tréning, a čo ako?" .. No hej, veď čo. 

Dnes je MDŽ - a ja rozmýšľam, či som niekde spravila chybu. MEDZINÁRODNÝ!! Nie len môj sviatok, ale všetkých žien - a nie som aj ja žena?!

Tak, čo bolo teraz zle? Z tvojho ticha ťažko hľadám odpoveď. Azda Ti nechutil obed, ktorý som Ti pred dvomi dňami spravila? Alebo ten koláč v nedeľu, ktorý som Ti robila, nechutil? Či keď si bol pred mesiacom chorý, dávala som ti príliš horúce čaje a príliš studené obklady? Keď si prišiel z odratou nohou po zápase, azda som Ti ju slabo ošetrila? Či ten dezert, ktorým som Ti chcela povedať po tých góloch, čo si dal na poslednom zápasem, "Som na teba pyšná!", už nie je tvoj obľúbený? Alebo tvoje veci, boli slabo vypraté? 

Tak mi povedz, čo bolo zlé? Povedz, čo nebolo podľa tvojej predstavy? Povedz, prečo nie som pre Teba ženou, ktorý zaslúži aspoň jedno pekné slovo - aj keby len "všetko dobré k MDŽ"....
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som žena, ale už prestávam byť tou tvojou.. 
 

Nikola Oceláková

Nikola Oceláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Life gives you lots of chances to screw up which means you have just as many chances to get it right." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu