reklama

žiaden nadpis by to nevystihol

Niekedy život prináša situácie, ktoré nevieme pomenovať a nazvať, nevieme pochopiť prečo a prečo práve my. Kedy sme to stihli?.. a čo?... Zničiť nás.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je to smiešne. Mne to príde smiešne. Počuješ novú pesničku v rádiu a zrazu si to uvedomíš. Uvedomíš si to, čo už vieš dlho, len si to nechceš pripustiť. Áno, že aj tebe sa to stalo, opäť. Už to nie sú tie dni, kedy si užívam pesničku a chce sa mi tancovať od šťastia, sú to len dni, kedy vnímam ten text a vidím sa v ňom. Vidím v ňom nás dvoch. 

Chcem toho povedať toľko, .. ale neviem ako.. neviem, či je vhodné.. neviem zrazu nič. Viem, len že to asi nemá ani význam a či by to vôbec dávalo nejaký význam. 

Sú to dva roky a päť dní. Dlho, či krátko? Dlho na to aby som ťa už poznalo do najmenšej bunky, no krátko na to, aby sa to až tak dosralo. Ja neviem, poznáš to keď si vravíš, veď preboha prežila som aj ten posledný rozchod, bolelo to, ale prestalo a znova vyšlo slnko. Tak prečo od teba neviem odísť? Prečo sa človek dokáže tak nesmierne ponižovať? Prečo? Neviem :) Chcela som toho toľko zažiť a vidieť, potom si prišiel ty a ja som to nevidela ako prekážku, skôr ma tešilo, že na to budeme dvaja, na skvelé zážitky, na skvelý život. A teraz? Sedím tu a uvedomujem si, že som ti podriadila celý svoj život. Povedala si, že väčšinou je všetko podľa mňa.. ale zamyslel si sa nad tým v skutočnosti? Je to naozaj tak? Zahodila som svoje sny aby si ty mohol žiť svoj, bez toho aby som ti to vyčítala jedného dňa, jednoducho som bola šťastná, že budem žiť po tvojom boku a tešiť sa z tvojho úspechu, podporovala som ťa a rešpektovala tvoje rozhodnutia. Tak je všetko podľa mňa? Povedz mi ak je a ja sľubujem, že sa ti ospravedlním a priznám, že som sa mýlila. Alebo si uvedom skutočnosť, že ... vidíš. 
A nie, nesťažujem si, vravím, vybrala som si túto možnosť sama, len mi je smutno, že aj napriek tomu, čo ti dávam, ty nevraciaš. Hoc by stačila malá pusa, milé slovo, ďakujem a prepáč. Nič viac. 

Je toho veľa, čo mám na srdci, tak opäť zajtra.. 

Nikola Oceláková

Nikola Oceláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Life gives you lots of chances to screw up which means you have just as many chances to get it right." Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu